søndag 4. februar 2018

Informasjon om SteinkjerScreppa 2018






Tid
fredag 06.april kl.18.00 - 01.00 (registrering fra kl.17.30)
lørdag 07.april kl.10.00 - 02.00 (registrering fra kl.09.30)
søndag 08.april kl.10.00 - 17.00

Sted: Aktivitetssenteret i kjelleren på Steinkjer Samfunnshus, Torvet (rett overfor Steinkjer kirke), Inngang på bakkenivå på baksiden, eller ta heisen helt ned i kjelleren fra hovedinngangen i Steinkjer Samfunnshus. Heisen er kun åpen i åpningstiden til Aroy (Restauranten i 1.etasjen der), stengt etter kl.20.00.

Parkering: Steinkjer sentrum har ulike parkeringsmuligheter, men en fin plass er rett overfor Samfunnshuset. Da er det bare å gå ned til høyre langs bygget, så kommer du til inngangen til Aktivitetssenteret.

Priser: Vi kjører med kun "hel helg" i år også. Du bestemmer selvfølgelig selv om du bruker plassen din bare lørdag, men du betaler for hele helgen og disponerer plassen som du vil. Dette for å kompensere på prisøkning på leie og forenkler bordplasseringen.
* Hele helgen kr. 600,-
* Bare inngang (skal kun benytte seg av kurs, eller handle - altså ingen sitteplass) kr. 50,-
* Kursavgift kr. 400,-

Påmelding: Førstemann til mølla. Aldersgrense 13 år.
Påmelding skjer KUN via  mail til screppa@gmail.com. Dette gjelder både påmelding til treff og kurs.
I mailen tar du med; Navnet ditt, hvilke kurs du eventuelt ønsker å delta på, om du ønsker baguett - ost og skinke eller kylling (står det ikke noe om dette, velger vi å tro at du ikke skal ha baguett), hvem du ønsker å sitte sammen med, og telefonnummeret ditt.
ALLE må melde seg på selv, via mail - det betyr at du ikke kan melde på 3 stykker i samme slengen. Dette for å forenkle det administrative, feks. med betaling, registrering og informasjon. PÅMELDINGEN STARTER LØRDAG 10.FEBRUAR kl.10.00

Det er plass til 70 stykker på SteinkjerScreppa 2018. Så har du tenkt å være med er det lurt å melde seg på fort.

Overnatting:
Hver enkelt deltaker må selv skaffe seg overnatting. Det er ikke muligheter for overnatting i lokalet. Det ligger bl.a hotell i kort avstand fra stedet vi skal være – Quality Grand Hotell og Tingvoll Park Hotell. Ellers er det jo koselig å knytte kontakter og overnatte hos scrappevenner:0)

Betaling: Ikke betal noe før du har fått bekreftet plass. Betalingen skjer på forhånd til konto. Dere vil få et beløp og kontonummer/Vipps. Når betalingen er mottatt, vil dere få en bekreftelse - påmeldingen er da bindende! Det betyr at beløpet ikke blir betalt tilbake - selv om du ikke møter på treffet.

Handling: Papira kommer med butikken sin, og vi gi oss fine muligheter til å shoppe. Det er betalingsterminal i butikken.

Mat: Lørdag kl.13.30 blir det lunsj med baguetter. Disse tar vi forhåndsbestilling på. Baguetter med skinke og ost, eller kylling. Disse vil koste 60-70,-.  Dette kommer vi tilbake til, når vi har fått tilbudet fra Bakeren. Middag denne dagen bestiller dere hver for dere – lokalet ligger midt imellom mange restauranter – og menyer kan dere finne ved utgangen.  Det er også mulig å ta med seg mat. Vi ligger som sagt midt i sentrum, så det er lett å få tak i mat m.m. i løpet av helgen. Ellers lurt å handle for søndagen på lørdag, men det er bensinstasjoner og søndagsåpne butikker som er åpne i gangavstand. Lokalet har et lite kjøleskap for oppbevaring av mat.

Det vil være mulig å kjøpe seg brus i en liten selvbetjent kiosk i lokalet. Vi koker opp vann for te og pulverkaffe, så om du ønsker annen type kaffe, oppfordrer vi dere til å ta med kaffe på kanne selv. Det vil bli frukt og kaker som man kan forsyne seg med. 

Innhold: Dette er en helg der vi hovedsakelig kommer til å være kreative med verdens beste hobby! Her lager vi kort, albumsider, minialbum, esker +++!! For på treff sitter vi og lager det vi måtte føle der og da. Det vil bli lagd et inspirasjonshefte til treffet. Her finnes skisser, ferdige sider (Loer) og kort vi kan la oss inspirere av, farger og andre utfordringer. 

"Scrappe-bingo" med gjeve premier kan vi også love!

Konkurranser; Vi vil også i år ha konkurranse med egen kategori for kort og LO. Her kan man levere max 1 bidrag i hver kategori. Konkurransen har flotte premier. Det stemmes fram en vinner i hver kategori, og så trekker vi en HOVEDPREMIE blant alle som deltar i konkurransen. Utfordringen til denne konkurransen presenteres her i bloggen før treffet. Det vil også i år bli en goodie-bag-konkurranse!

Kurs: Det vil bli holdt 3 kurs i år også. Gjensyn med tidligere kursholdere blir spennende. Hege Foyn, Randi Thorsen og Torill Fossum Stamnes kommer og er kursholdere i år. Som før er kursene fordelt over alle dagene. Hver gruppe er på 12 stk. og kursene koster 400,- pr.kurs. Det kan være at dere må ha med noe utstyr selv, men det meste av materialet er inkludert. Dette blir det opplyst om når det nærmer seg. Lengden på kursene er på ca. 2 ½ timer.
Påmeldingen til kursene tas samtidig med treffpåmelding og betales samlet med den, ETTER du har fått bekreftet plass. Avgiften betales på konto, som beskrevet over, og er bindende først ved bekreftet betaling. Se i innlegget nedenfor for kursbeskrivelser!

Hege sitt kurs:


Randi sitt kurs:



Torill sitt kurs:




Tidspunkt for kursene:

fredag kl.19.00 - 21.30 - Hege - "Clean & klæsj"
lørdag kl.11.00 - 13.30 – Randi - "Eksplosjonsboks"
lørdag kl 15.00 - 17.30 – Torill - "Art-tag"

Velkommen alle sammen!

Vi gleder oss KNALL! Hærlighet så gøy det skal bli!!!

IKKE LENGE IGJEN NÅ!
PÅMELDING  STARTER LØRDAG 10.FEBRUAR KL.10.00

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)